Публічна оферта

Цей документ (надалі – "Оферта") є офіційною публічною пропозицією ФОП Проскурка М. В. (надалі – "Виконавець") необмеженому колу осіб (надалі – "Замовник" або "Замовники") укласти договір про надання послуг навчання (надалі – "Договір").

ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ, ЯКІ ВЖИВАЮТЬСЯ В ОФЕРТІ

Договір – укладений у результаті акцептування Оферти договір про надання послуг навчання.

Виконавець – Проскурка Микола Володимирович, який, відповідно до законодавства України, зареєстрований як Фізична особа-підприємець, та/або його представники та/або будь-які інші треті особи, які залучаються Виконавцем для надання послуг Замовнику та Слухачу за цією Офертою. Дані та реквізити Виконавця фіксуються безпосередньо у виставлених рахунках.

Замовник – фізична особа з повною цивільною дієздатністю, фізична особа-підприємець або юридична особа, яка є замовником послуг і виступає представником неповнолітньої особи, в інтересах якої надаються послуги.

Сторони – Виконавець та Замовник.

Слухач – неповнолітня особа, визначена Замовником, в інтересах якої безпосередньо надаються послуги Виконавця, передбачені цією Офертою.

Платник – Замовник або його представник, який здійснює оплату за послуги.

Послуги – послуги навчання Слухача у сфері IT-освіти.

Курс – комплекс освітніх послуг (у вигляді онлайн та/або офлайн занять), у процесі яких Слухачу передається інформація з метою надання йому можливості для отримання знань та набуття навичок в обраному напрямку, а також умови надання цих послуг (тривалість Курсу, розклад занять Курсу, ціна, порядок оплати тощо).

Веб-сайт Виконавця – веб-сторінка в мережі Інтернет за адресою https://www.youngdeveloper.com.ua, яка є офіційним джерелом інформування Замовників про послуги Виконавця.

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

  1. Виконавець, згідно з умовами, передбаченими цією Офертою, надає Замовнику Послуги, згідно з обраним Замовником Курсом/Курсами, а Замовник приймає та оплачує зазначені Послуги в порядку та на умовах, передбачених цією Офертою.
  2. Сторони погодились, що всі умови надання Послуг, які викладені у цій Оферті та на Веб-сайті Виконавця, є невід’ємною частиною цієї Оферти. Зважаючи на зазначене, акцептуючи цю Оферту, Замовник підтверджує, що він ознайомився та погоджується з усіма умовами, які викладені у цій Оферті та на Веб-сайті Виконавця.
  3. Повним і беззастережним прийняттям умов цієї Оферти є заповнення Замовником всіх полів у реєстраційній формі на Веб-сайті Виконавця та/або відвідування Слухачем першого заняття обраного Курсу.
  4. Замовник погоджується з тим, що умови цієї Оферти можуть бути змінені Виконавцем шляхом розміщення нової редакції цієї Оферти на Веб-сайті Виконавця.
  5. Між Виконавцем і Замовником можуть укладатися інші окремі договори та/або додаткові угоди. У разі укладення інших окремих договорів (ніж акцептування цієї Оферти), умови таких договорів переважають над умовами цієї Оферти.

2. ПОРЯДОК ТА УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ

  1. Послуги надаються Виконавцем у вигляді онлайн - або офлайн-занять відповідно до навчального плану та розкладу занять Курсу з наданням доступу Слухачу до інформаційних та навчальних матеріалів Виконавця у процесі надання Послуг.
  2. Послуги вважаються наданими безпосередньо у момент закінчення проведення кожного з онлайн - або офлайн-занять, незалежно від того, чи брав Слухач у них участь.
  3. Виконавець не несе жодної відповідальності за неможливість Слухача бути присутнім на онлайн - або офлайн-заняттях з будь-яких причин, які не залежать від Виконавця.
  4. Виконавець видає Слухачу сертифікат про завершення навчання за обраним Курсом, якщо Слухач пройшов повний Курс, сумлінно навчався і виконував завдання, передбачені навчальним планом.
  5. Надання деяких Послуг може регулюватись іншими договорами, додатковими угодами та/або умовами обслуговування, які Замовник може укласти або прийняти окремо та/або додатково до цієї Оферти.

3. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

  1. Виконавець зобов’язаний:
    1. надавати Замовнику Послуги, згідно з п.1 цієї Оферти;
    2. до початку надання Послуг ознайомити Замовника і Слухача з вимогами техніки безпеки (у разі надання Послуг у форматі офлайн) і правилами відвідування занять;
    3. у разі надання Послуг у форматі офлайн забезпечити Слухача місцем для занять, обладнаним необхідними меблями і технікою;
    4. зберігати місце за Слухачем під час тимчасової його відсутності з поважних причин (за умови оплати Послуги).
  2. Виконавець має право:
    1. коригувати програму навчання з метою більш ефективного засвоєння матеріалу Слухачами;
    2. змінювати розклад занять, попередивши про це Замовника за 1 (один) день (повідомлення з відповідною інформацією направляється Виконавцем через погоджений із Замовником спосіб комунікації);
    3. призупинити надання Послуг Замовнику при несвоєчасній оплаті;
    4. не допускати до занять Слухача (у разі надання Послуг у форматі офлайн), якщо Слухач має видимі ознаки хвороби (нежить, кашель, головний біль, підвищена температура тіла тощо);
    5. на використання робіт Слухача, виконаних під час дії цієї Оферти, з демонстраційною та рекламною метою;
    6. здійснювати фото- та відеозйомку занять та заходів Виконавця та використовувати фото- та відеоматеріали із зображенням Слухачів з інформаційною та рекламною метою шляхом розміщення в мережі Інтернет та друкованих матеріалах;
    7. у разі порушення Замовником своїх обов’язків – на свій власний розсуд в односторонньому порядку припинити надання Послуг без будь-якої компенсації за таке припинення.
  3. Замовник зобов’язаний:
    1. оплачувати послуги в порядку та на умовах, передбачених цією Офертою;
    2. не використовувати отримані Послуги у заборонених цілях та з порушенням умов, передбачених цією Офертою;
    3. забезпечити виконання Слухачем таких умов:
      • особисто відвідувати всі офлайн- та/або онлайн-заняття за розкладом, не запізнюватися;
      • добросовісно працювати на заняттях та докладати максимум зусиль для засвоєння навчального матеріалу;
      • виконувати домашні завдання;
      • дотримуватись вимог техніки безпеки;
      • дотримуватись загальноприйнятих правил поведінки: з повагою ставитись до інших осіб, які беруть участь у навчальному процесі, виконувати вимоги викладачів, утримуватись від будь-яких проявів образливої, непристойної чи протиправної поведінки;
      • не порушувати права інтелектуальної власності Виконавця: не передавати і не надавати доступ до матеріалів Виконавця третім особам та не використовувати з комерційною метою методичний матеріал, що надається Слухачу у процесі навчання/отримання Послуг;
      • не використовувати отримані Послуги у заборонених цілях та з порушенням умов, передбачених цією Офертою;дбайливо ставитись до майна та обладнання Виконавця.
    4. відшкодовувати будь-які збитки Виконавця, які сталися з вини Слухача та/або Замовника;
    5. повідомляти адміністрацію про хворобу або інші причини відсутності Слухача.
  4. Замовник має право:
    1. на отримання Послуг відповідно до умов цієї Оферти;
    2. на уважне ставлення та повагу до Замовника/Слухача;
    3. відвідувати за попереднім запрошенням Виконавця заходи, які Виконавець організовує для Слухачів;
    4. вимагати від Виконавця виконання умов, передбачених цією Оферти.

4. ЦІНА ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ

  1. Послуги за цією Офертою надаються Замовнику на платній основі. Ціна Послуг залежить від обраного Замовником Курсу, інформацію щодо якого розміщено на Веб-сайті Виконавця.
  2. Оплата Послуг здійснюється Замовником у безготівковій формі на банківський рахунок Виконавця. Реквізити Виконавця зазначаються безпосередньо у виставлених рахунках.
  3. Оплата здійснюється на умовах передоплати за поточний місяць до 5 (п’ятого) числа поточного місяця у сумі, відповідно до кількості занять у поточному місяці. У випадку невиконання Замовником обов’язку щодо оплати Послуг Виконавець має право в односторонньому порядку відмовитись від надання Послуг Замовнику та розірвати Договір в односторонньому порядку.
  4. Пропуск Слухачем занять не є підставою для повернення Замовнику сплачених коштів.
  5. Деякі послуги можуть надаватись безплатно, як-от рекламні заходи у вигляді пробних занять та/або зустрічі у рамках проєкту “Зустрічі з IT-спеціалістами”, які Виконавець організовує для Слухачів. Виконавець може змінювати ціни на ці послуги без будь-якого попереднього повідомлення.
  6. Ціна Послуг не змінюється, а також не повертається сума сплачених Замовником коштів у випадку зміни дати початку надання Послуг та/або дати завершення надання Послуг.
  7. Сума сплачених Замовником коштів підлягає поверненню у випадках:
    1. якщо Замовник звертається до Виконавця з письмовою заявою про повернення сплачених коштів протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати оплати Послуг і за умови, що на дату отримання Виконавцем такої заяви Замовник фактично не розпочав користуватися Послугами Виконавця;
    2. якщо Замовник достроково розірвав укладений з Виконавцем Договір з підстав, що не пов’язані з неналежним виконанням Виконавцем своїх зобов’язань за цією Офертою. В такому разі Замовнику повертається сума, сплачена за Послуги, за вирахуванням суми, на яку Замовник фактично отримав Послуги, та суми, обчисленої відповідно до п. 7.3. цієї Оферти. У випадку, якщо при придбанні Послуг Виконавцю було надано знижку або особливу цінову пропозицію, то при розірванні Договору сума, яка належить Замовнику до повернення та сума, на яку Замовник фактично отримав Послуги, обчислюються без врахування наданої знижки чи особливої цінової пропозиції за звичайними цінами, які діють для такої Послуги.
  8. Виконавець не стягує жодних додаткових комісій чи зборів за здійснення оплати Послуг, але, в залежності від обраного Замовником способу оплати, банківські чи інші фінансові установи можуть встановлювати комісію за таку оплату. Розмір та порядок встановлення зазначених комісій визначається самостійно банківськими та іншими фінансовими установами та не залежить від Виконавця.

5. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ

  1. Акцептуючи цю Оферту, Замовник надає Виконавцю згоду на обробку його персональних даних, а саме збір, зберігання, уточнення, використання тощо з метою належного виконання умов цієї Оферти. Виконавець має право передавати персональні дані Замовника своїм представникам та/або третім особам, яких Виконавець залучає до надання Послуг по Договору, з метою організації надання Послуг.

6. ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

  1. Всі навчальні матеріали та/або будь-які інші матеріали, процеси, технології, комерційна таємниця та конфіденційна інформація тощо, які надаються Замовнику та/або Слухачу або до яких він має доступ у процесі навчання/отримання Послуг, є об’єктами інтелектуальної власності Виконавця. Надання Замовнику та/або Слухачу доступу до сторінок Веб-сайту Виконавця не означає, що Замовнику та/або Слухачу надається будь-яке право на використання об’єктів інтелектуальної власності Виконавця. Всі права, крім явно наданих Замовнику та/або Слухачу цією Офертою, зберігаються за Виконавцем.
  2. Замовник та/або Слухач має право використовувати об’єкти інтелектуальної власності Виконавця лише під час надання Послуг та лише з метою отримання таких Послуг. Виконавець надає дозвіл Замовнику та/або Слухачу на використання будь-яких матеріалів (включаючи пов’язаний контент), доступ до яких надається Замовнику та/або Слухачу під час надання Послуг, лише у некомерційних цілях. Такий дозвіл не підлягає передачі, а сфера його дії обмежена лише цілями освіти.
  3. Замовник зобов’язується:
    • не використовувати об’єкти інтелектуальної власності Виконавця в будь-який інший спосіб та з будь-якою іншою метою (в тому числі господарській чи комерційній діяльності Замовника), окрім отримання Послуг за цією Офертою;
    • не копіювати, не зберігати на будь-яких носіях, не відчужувати будь-яким іншим способом будь-яким третім особам, в тому числі не уступати/переуступати будь-яким третім особам, об’єкти інтелектуальної власності, які належать Виконавцю;
    • не відтворювати, не модифікувати, не змінювати об’єктів інтелектуальної власності Виконавця, не створювати похідних об’єктів інтелектуальної власності з об’єктів інтелектуальної власності Виконавця.
  4. У випадку невиконання вимог, встановлених п.п. 6.1. – 6.3. цієї Оферти, Замовник зобов’язується відшкодувати всі завдані таким порушенням збитки в повному обсязі.
  5. Акцептуючи цю Оферту, Замовник надає дозвіл Виконавцю, а у випадку подальшої передачі/відчуження Виконавцем виключних майнових прав інтелектуальної власності третім особам, таким третім особам, використовувати всі об’єкти інтелектуальної власності, створені під час або в результаті надання Виконавцем Послуг, як за виключної участі Виконавця, так і за спільної участі Виконавця, Замовника та/або третіх осіб, без обов’язкового зазначення його як автора (співавтора) об’єктів інтелектуальної власності. Оригінали об’єктів інтелектуальної власності, створених під час або в результаті надання Виконавцем Послуг, як за виключної участі Виконавця, так і за спільної участі Виконавця, Замовника та/або третіх осіб, переходять у власність Виконавця.

7. УМОВИ ДОСТРОКОВОГО РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ

  1. Виконавець має право достроково розірвати Договір в односторонньому порядку:
    1. у разі прострочення Замовником оплати чергового платежу більше, ніж на 5 (п’ять) робочих днів;
    2. у разі невиконання умов п. 3.3.3 цієї Оферти;
    3. якщо група, в якій мав займатися/займався Слухач, не сформована або в групі залишилося 3 слухача.
  2. Повідомлення Замовника з інформацією про дострокове розірвання договору направляється Виконавцем через погоджений із Замовником засіб комунікації (через електронну пошту або доступні месенджери).
  3. Замовник може в будь-який момент розірвати в односторонньому порядку Договір, повідомивши Виконавця письмово про таке розірвання за 15 (п’ятнадцять) днів до запланованої дати розірвання Договору. При цьому Замовник зобов’язується оплатити Виконавцю вартість наданих Послуг у вищезазначений 15-денний період після повідомлення про розірвання Договору.
  4. В інших випадках дострокове розірвання Договору можливе лише за домовленістю Сторін.

8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СУПЕРЕЧОК

  1. Сторони несуть відповідальність за невиконання чи неналежне виконання своїх зобов’язань відповідно до умов цієї Оферти та/або чинного законодавства України.
  2. Виконавець несе відповідальність перед Замовником у сумі, яка не може перевищувати документально підтвердженої суми, сплаченої за надання Послуг, які ще не були надані.
  3. Виконавець не несе відповідальності за непрямі або опосередковані збитки, упущену вигоду Замовника тощо.
  4. Виконавець не несе відповідальності за збитки Замовника у випадку одностороннього розірвання договору згідно з п. 7.1.2 цієї Оферти.
  5. Виконавець не несе відповідальності за отримані тілесні ушкодження, травми тощо Слухача, що виникли в результаті порушення Замовником та/або Слухачем умов цієї Оферти та/або вимог техніки безпеки та/або недотримання загальноприйнятих правил поведінки.
  6. Виконавець не несе відповідальності за зобов’язаннями, вказаними у цій Оферті, у випадку порушення Замовником/Слухачем умов цієї Оферти.
  7. Усі спори вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. Якщо спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного законодавства України.
  8. Якщо Замовник через причини, незалежні від Виконавця, не використовував своє право участі у навчанні та користуванні Послугами, то зобов’язання Виконавця вважаються належним чином виконаними в обсязі і в терміни, обумовленими цією Офертою, а сплачені Замовником кошти поверненню не підлягають.
  9. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов’язань за цією Офертою, якщо це стало наслідком обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), які виникли після акцептування Оферти (повінь, пожежа, землетрус та інші стихійні лиха, аварії, блокади, війни або воєнні дії, епідемії тощо), якщо упродовж 3 (трьох) календарних днів після настання таких обставин це підтверджено довідкою Торгово-промислової палати України чи відповідного уповноваженого органу за місцем здійснення діяльності Виконавця чи Замовника або місцем їх реєстрації. Термін виконання зобов’язань переноситься на час дії таких обставин.

9. ІНШІ УМОВИ

  1. Умови цієї Оферти діють до моменту її зміни Виконавцем.
  2. Акцептуючи цю Оферту, Замовник дає свою згоду на отримання маркетингових та рекламних матеріалів Виконавця, незалежно від терміну дії цього Договору. При цьому, зазначена згода може бути відкликана Користувачем в будь-який момент шляхом направлення відповідного повідомлення на адресу Компанії.
  3. Всі питання, не врегульовані цією Офертою, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.


Опубліковано 01 вересня 2023 року.