SCRATCH_ONLINE. Програмування ігор у Scratch

Завдання цього курсу-інтенсиву - пробудити у дітей інтерес до програмування, показати, що програмувати - цікаво та захопливо! Уже з першого заняття діти почнуть створювати ігри, в які можна буде грати з батьками і друзями, а головне, вони відчують себе справжніми програмістами! Курс буде чудовим стартом для тих, хто хоче навчатись програмуванню і, можливо, у майбутньому бачить себе автором популярних на весь світ ігор!

Scratch – це середовище програмування, розроблене спеціалістами Mасачусетського технологічного інституту для навчання дітей та підлітків основам програмування, для розвитку їхнього мислення, творчих та дослідницьких здібностей. Це легка для засвоєння, зрозуміла дітям мова програмування для навчання структурному, об’єктно-орієнтованому, паралельному (багатопотоковому) програмуванню.
Cередовище Scratch поєднує програмування, графіку і моделювання. Це потужний інструмент створення мультфільмів, ігор, інтерактивних історій, анімованих малюнків, а також програм для вирішення поставлених задач.
Програмування e Scratch відбувається в ігровій захопливій формі. Програма має зрозумілий інтерфейс, графічний редактор, меню готових програм та можливість працювати з мультимедійними об’єктами – графікою, звуком, створювати анімаційні та відео ефекти. Блоки програм у об’єктно-орієнтованому середовищі Scratch складаються з різнокольорових “цеглинок-команд”, які збираються виключно у синтаксично правильні конструкції. Несумісні команди мають різні форми, а отже, є непоєднуваними. Це виключає допущення помилок.
То ж програмувати у середовищі Scratch досить легко! Але незважаючи на це, програма дає можливість створювати цікаві складні проєкти з великою кількістю об’єктів, наділених різними властивостями. Однією з основних концепцій Scratch є розвиток власних ідей від задумки до кінцевого програмного продукта. Для цього середовище Scratch має всі необхідні засоби.
Працюючи над проєктами у середовищі Scratch, діти знайомляться з поняттями:
  • Спрайт (об'єкт)
  • Скрипт (програма, сценарій)
  • Події, процеси
  • Координатна площина
  • Рух по осі
  • Алгоритм
  • Цикли і умовні оператори
  • Змінні
  • Типи даних
  • Випадкові числа
  • Послідовне та паралельне виконання команд
  • Властивості об’єкта та зміна властивостей об’єкта
На заняттях:
  • Вчимося систематично, послідовно і логічно мислити
  • Розвиваємо увагу, пам'ять, спостережливість
  • Вчимося вирішувати поставлені задачі та самостійно приймати рішення
  • Вчимося працювати в команді, дослухатись до товаришів, а також відстоювати свою точку зору
  • Формуємо навички розробки, тестування та налагодження нескладних програм
  • Створюємо власні проєкти - ігри
  • РОЗКЛАД ІНТЕНСИВІВ
  • Група S1: 14.06
    Група S2: 29.06
    Група S3: 12.07
    Група S4: 26.07
    Група S5: 02.08
  • Заняття проводяться 5 днів на тиждень з понеділка по п'ятницю за індивідуальним графіком
  • Тривалість 1 заняття: 2 академічні години. Тривалість інтенсиву - 30 годин